...
Известие
Collapse
No announcement yet.
от полу към пълна синтетика ?
Collapse
X
-
-
-
Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщениеАлфисте-идеалист, както знаеш, по собствена инициатива поех ангажимент да не коментирам постовете ти, който и спазвам. Елементарното възпитание предполага да отвърнеш със същото. А кой се излага - колегите отдавна знаят. Поне тези от тях, които имат мозък в главата си.
Това, какво ти е в тиквата си е лично твой бизнес.
Може да ме упрекваш в невъзпитано държание, колкото си щеш, но аз коментирам някои твои изказвания, както и преди съм го казвал, поради това, че ги намирам опасни за някои колеги.
Обещавам ти, че никога няма да взема отношение по твои постове, касаещи дължината на чистачките или цвета на стелките.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
-
Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщениеОК. Коментирай каквото си искаш.
Все пак да попитам - какво чак толкова опасно съм предложил на някои колеги? Да не би да си сменят датчика на коляновия вал по пътищата?
Накратко:
БмХ.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
-
Голяма част от маслата( най- често срещаните) с вискозитет 5/40 са хидрокрак масла. Това са минерални базови масла с известно количество сисинтетични компоненти.
Същото се отнася и за 5/30
Какво ще кажете за хидрокрак маслата?Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:01.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alexandra Покажи съобщениеКато вземете така да се превъзнасяте и не знам...Вече и цената не може да е еталон за качество. И с наливно 15w 40 да я караш все ще е тая. Излишна суетаAlfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.
Comment
-
Понеже някои хора така и така са нацяло объркани ще ги объркам още малко, 10W40 има пълна синтетика, полусинтетика и минерално маслоsigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеГоляма част от маслата( най- често срещаните) с вискозитет 5/40 са хидрокрак масла. Това са минерални базови масла с известно количество сисинтетични компоненти.
Същото се отнася и за 5/30
Какво ще кажете за хидрокрак маслата?
Единственото за което съм чувал и съм виждал хидрокрак е на Лики Моли 5/40,и май че беше отбелязано на тубата че е хидрокрак,доколкото си спомням.
---------- Post added at 22:56 ---------- Previous post was at 22:51 ----------
Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщениеТова е вярно. Само че аз го написах първи в тази тема...
Ако обаче не разводняваме темата прекалено много и се съсредоточим върху колата на колегата, пуснал темата, то от Алфа Ромео препоръчват за неговата 166 двигателно ПОЛУСИНТЕТИЧНО масло Selenia 20k 10W40, така че недвусмислено е ясно за кой от трите вида 10W40 става въпрос.
Колега на тебе не ти ли е известно че дизеляците се карат принципно с 5/40,понеже при студен старт те много по трудно развъртат от бензиняците и е препорачително при дизеловите двигатели маслото да е тънко при студен старт,в нормите за климата на държавата разбира се,с едно 5/40 ще му е много по лесно да развърти дизеляка на студен старт,отколкото с някой грес 10/40 или 15/40SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle
Comment
-
Comment