Известие

Collapse
No announcement yet.

от полу към пълна синтетика ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    ...
    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 20:49.

    Comment


    • #62
      Поне аз не съм виждал по нашите магазини, а и в чужбина, масло с вискозитет 10W40, което да не е полусинтетично.[/QUOTE]


      Има,има, на Тотал 10/40 пълна синтетика съм виждал в Холандия
      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

      Comment


      • #63
        ...
        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 20:49.

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
          Алфисте-идеалист, както знаеш, по собствена инициатива поех ангажимент да не коментирам постовете ти, който и спазвам. Елементарното възпитание предполага да отвърнеш със същото. А кой се излага - колегите отдавна знаят. Поне тези от тях, които имат мозък в главата си.
          И откъде трябва да знам това?

          Това, какво ти е в тиквата си е лично твой бизнес.
          Може да ме упрекваш в невъзпитано държание, колкото си щеш, но аз коментирам някои твои изказвания, както и преди съм го казвал, поради това, че ги намирам опасни за някои колеги.

          Обещавам ти, че никога няма да взема отношение по твои постове, касаещи дължината на чистачките или цвета на стелките.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #65
            ...
            Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 20:49.

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
              ОК. Коментирай каквото си искаш.
              Все пак да попитам - какво чак толкова опасно съм предложил на някои колеги? Да не би да си сменят датчика на коляновия вал по пътищата?
              Това, което ти не си разбрал, не ми е на мен проблем.
              Накратко:
              БмХ.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #67
                ...
                Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 20:50.

                Comment


                • #68
                  Като вземете така да се превъзнасяте и не знам...Вече и цената не може да е еталон за качество. И с наливно 15w 40 да я караш все ще е тая. Излишна суета
                  Алфа Ромео 166 ,Брера

                  Comment


                  • #69
                    Голяма част от маслата( най- често срещаните) с вискозитет 5/40 са хидрокрак масла. Това са минерални базови масла с известно количество сисинтетични компоненти.
                    Същото се отнася и за 5/30
                    Какво ще кажете за хидрокрак маслата?
                    Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:01.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от Alexandra Покажи съобщение
                      Като вземете така да се превъзнасяте и не знам...Вече и цената не може да е еталон за качество. И с наливно 15w 40 да я караш все ще е тая. Излишна суета
                      Без да се обиждаш, но май е по дбре да не коментираш по темата
                      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                      Comment


                      • #71
                        Оф, поредния вманиачен....
                        Алфа Ромео 166 ,Брера

                        Comment


                        • #72
                          Понеже някои хора така и така са нацяло объркани ще ги объркам още малко, 10W40 има пълна синтетика, полусинтетика и минерално масло
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #73
                            ...
                            Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 20:50.

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                              Голяма част от маслата( най- често срещаните) с вискозитет 5/40 са хидрокрак масла. Това са минерални базови масла с известно количество сисинтетични компоненти.
                              Същото се отнася и за 5/30
                              Какво ще кажете за хидрокрак маслата?

                              Единственото за което съм чувал и съм виждал хидрокрак е на Лики Моли 5/40,и май че беше отбелязано на тубата че е хидрокрак,доколкото си спомням.

                              ---------- Post added at 22:56 ---------- Previous post was at 22:51 ----------

                              Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                              Това е вярно. Само че аз го написах първи в тази тема...
                              Ако обаче не разводняваме темата прекалено много и се съсредоточим върху колата на колегата, пуснал темата, то от Алфа Ромео препоръчват за неговата 166 двигателно ПОЛУСИНТЕТИЧНО масло Selenia 20k 10W40, така че недвусмислено е ясно за кой от трите вида 10W40 става въпрос.

                              Колега на тебе не ти ли е известно че дизеляците се карат принципно с 5/40,понеже при студен старт те много по трудно развъртат от бензиняците и е препорачително при дизеловите двигатели маслото да е тънко при студен старт,в нормите за климата на държавата разбира се,с едно 5/40 ще му е много по лесно да развърти дизеляка на студен старт,отколкото с някой грес 10/40 или 15/40
                              SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                              Comment


                              • #75
                                ...
                                Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 20:50.

                                Comment

                                Working...
                                X